Gwarancja i zwroty

 

Firma – Mermosa udziela 6-miesięcznej gwarancji jakości na zakupiony produkt wyłącznie pod warunkiem przechowywania go z dala od światła słonecznego i w temperaturze pokojowej poniżej 25 stopni.

Nasza Gwarancja nie obejmuje następujących postanowień:

  • Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń ani strat w transporcie.
  • Gwarancja obejmuje wyłącznie towary użytkowane w granicach geograficznych Polski.
  • Gwarancja nie obejmuje przypadkowych uszkodzeń, nieprawidłowego użycia części szafek, uchwytów, pokręteł ani elementów eksploatacyjnych.
  • Produkt musi być prawidłowo zainstalowany i obsługiwany zgodnie z instrukcjami zawartymi w instrukcji i/lub instrukcjach montażu.
  • Towary należy używać wyłącznie zgodnie z ich przeznaczeniem. Gwarancja wygasa natychmiast po odsprzedaży lub przeniesieniu własności od pierwotnego nabywcy i/lub jeśli produkt został uszkodzony w wyniku nieautoryzowanej instalacji lub naprawy.

 

ZWROTY

Proszę wybierać ostrożnie. Masz do wyboru zwrot pieniędzy lub wymianę, jeśli towar jest wadliwy i nie da się go naprawić, jest błędnie opisany, różni się od pokazanej Ci próbki lub nie robi tego, co powinien.

Proszę zachować oryginalny numer zamówienia jako dowód zakupu. Wszystkie zwroty muszą być w oryginalnym stanie, nieotwarte i nieużywane (chyba że są wadliwe). Zwrotu należy dokonać w ciągu 14 dni od daty dostawy, chyba, że ​​towar jest wadliwy i objęty okresem gwarancji lub zgodnie z przepisami UE.

Nie zapewniamy zwrotu pieniędzy ani produktów zastępczych za otwarte lub używane produkty.

JAK ZWRÓCIĆ WADLIWY LUB NIEPRAWIDŁOWY PRZEDMIOT

Skontaktuj się

Aby zgłosić chęć zwrotu, napisz do nas na adres sales@mermosa.pl, podając numer zamówienia i załączając zdjęcie lub krótki film przedstawiający usterkę.

Przed odesłaniem przedmiotu upewnij się, że wysłałeś do nas e-mail – to znacznie ułatwia proces.

Skontaktujemy się z Tobą

Skontaktujemy się z Tobą e-mailem i przekażemy instrukcje dotyczące zwrotu przedmiotu.

Spakuj i wyślij

Starannie zapakuj swój przedmiot, aby bezpiecznie dotarł do nas.

Postępując zgodnie z instrukcjami przesłanymi do Ciebie e-mailem, wydrukuj etykietę przesyłki zwrotnej i przyklej ją z przodu pudełka.

Nadaj przesyłkę w InPost, w wolnostojącej skrytce pocztowej lub w swoim paczkomacie.

Zasady wysyłki i dostawy

  1. Informacje ogólne

Wszystkie zamówienia zależą od dostępności produktów. Jeżeli w momencie składania zamówienia danego towaru nie ma na magazynie, poinformujemy Cię o tym i zwrócimy Ci całą kwotę zamówienia, przy użyciu oryginalnej metody płatności.

  1. Miejsce dostawy

Artykuły oferowane na naszej stronie dostępne są wyłącznie z dostawą na adresy na terenie Polski. W tej chwili nie są dostępne żadne przesyłki poza granice Polski.

  1. Czas dostawy

Szacowany czas dostawy zostanie podany po złożeniu zamówienia. Terminy dostaw są szacunkowe i liczą się od daty wysyłki, a nie od daty zamówienia. Terminy dostaw należy traktować wyłącznie orientacyjnie i zależą od przyjęcia i zatwierdzenia zamówienia.

O ile nie zaistnieją wyjątkowe okoliczności, dokładamy wszelkich starań, aby zrealizować Twoje zamówienie w ciągu 3 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. Dzień roboczy oznacza poniedziałek – piątek z wyjątkiem świąt.

Data dostawy może się różnić w zależności od praktyk przewoźnika, miejsca dostawy, metody dostawy i zamówionych artykułów. Produkty mogą być również dostarczane w oddzielnych przesyłkach.

Ze względu na wyjątkowe okoliczności międzynarodowe czas wysyłki może być opóźniony. W przejrzysty sposób poinformujemy Cię o dacie wysyłki produktu i przewidywanym terminie dostawy.

  1. Koszty wysyłki

Koszty wysyłki zależą od wagi zamówienia i sposobu dostawy.

  1. Przedmioty uszkodzone w transporcie

W przypadku stwierdzenia uszkodzeń opakowania w momencie dostawy prosimy o niezwłoczny kontakt pod adresem sales@mermosa.pl. Informujemy, że wszelkie uszkodzenia opakowania transportowego należy udokumentować odpowiednim protokołem z firmą spedycyjną, a produkt sprawdzić w momencie dostawy pod kątem zachowania uprawnienia związane z usuwaniem uszkodzeń produktu.

  1. Pytania

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące dostawy i wysyłki lub zamówienia, skontaktuj się z nami pod adresem sales@mermosa.pl

  1. Polityka zwrotów

Proszę zachować oryginalny paragon jako dowód zakupu. Wszystkie zwroty muszą być w oryginalnym stanie, nieotwarte i nieużywane (chyba że są wadliwe). Zwrotu należy dokonać w ciągu 14 dni od daty dostawy, chyba, że ​​towar jest wadliwy i objęty okresem gwarancji lub zgodnie z przepisami UE.

Nie zapewniamy zwrotu pieniędzy ani produktów zastępczych za otwarte lub używane produkty.

 

JAK ZWRÓCIĆ WADLIWY LUB NIEPRAWIDŁOWY PRZEDMIOT

Skontaktuj się

Aby zgłosić chęć zwrotu, napisz do nas na adres sales@mermosa.pl, podając numer zamówienia i załączając zdjęcie lub krótki film przedstawiający usterkę.

Przed odesłaniem przedmiotu upewnij się, że wysłałeś do nas e-mail – to znacznie ułatwia proces.

Skontaktujemy się z Tobą

Skontaktujemy się z Tobą e-mailem i przekażemy instrukcje dotyczące zwrotu przedmiotu.

Spakuj i wyślij

Starannie zapakuj swój przedmiot, aby bezpiecznie dotarł do nas.

Postępując zgodnie z instrukcjami przesłanymi do Ciebie e-mailem, wydrukuj etykietę przesyłki zwrotnej i przyklej ją z przodu pudełka.

Nadaj przesyłkę w InPost, w wolnostojącej skrytce pocztowej lub w swoim paczkomacie.

Zgodnie z unijnymi przepisami o ochronie konsumenta, jeśli złożyłeś zamówienie poza lokalem (sklepem lokalnym) sprzedawcy jako klient lub przedsiębiorca, a Twój zakup nie jest związany z prowadzoną przez Ciebie działalnością gospodarczą, masz możliwość odstąpienia od umowy sprzedaży, bez podania przyczyny i bezpłatnie zwróć zakupiony u nas produkt w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.